Rekrytointi-ilmoitus

Tervetuloa rakentamaan matkailuyrittäjyyttä Raahen seudulle

Oletko energinen ja idearikas verkostoituja, jolla on kokemusta matkailuyrittäjyydestä elinkeinona? Onko sinulla innostava ja idearikas tapa saada muut mukaan tekemiseen? Onko sinulla tietoa ja osaamista matkailupalveluiden myynnistä?

Raahen seutukunta on vireä Raahen kaupungin, Pyhäjoen ja Siikajoen kuntien muodostama tiivis työssäkäyntialue. Meillä on voimakas positiivisen kehittymisen ilmapiiri ja tahto edelleen vahvistaa alueemme menestymistä keskellä kehittyvää Meripohjola-kasvuvyöhykettä.

Raahen kasvuvyöhykkeellä käynnissä oleva positiivinen rakennemuutos synnyttää merkittävää palvelutarpeen kasvua ja täysin uudenlaisia palvelutarpeita. Matkailun osalta kehittämisteemoja ovat luonto-, kalastus- ja metsästysmatkailu, liikunta- ja hyvinvointimatkailu, teollisuusmatkailu sekä tapahtumamatkailu. Näiden teemojen rakentaminen ja tuotteistaminen edellyttää matkailutoimijoiden yhteistyön kehittämistä, palvelutarjonnan tuotteistamista ja matkailuinvestointien edistämistä sekä markkinointia.

Haemme nyt

MATKAILUPÄÄLLIKKÖÄ

Veden äärellä -hankkeeseen, jonka tavoitteena on matkailu- ja palvelualan yritysten uusien liiketoimintamahdollisuuksien ja yhteistyöverkoston rakentaminen sekä palvelutarjonnan muotoilu seutukunnallisina paketteina ja markkinointi valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.

Matkailupäällikkö antaa kasvot uudelle alueelliselle matkailutoimialan kehittämistyölle. Valittavan henkilön tehtävänä on luoda vahva matkailutoimijoiden, -yrittäjien ja kehittäjien ME-verkosto ja vastata hankkeen tavoitteista ja toiminnan kehittymisestä hankesuunnitelman mukaisesti.

Hakijalta odotamme:

• kokemusta matkailualan ja yritysten liiketoiminnan kehittämisestä sekä matkailupalvelujen tuotteistamisesta

• näyttöä tuloksellisesta myyntityöstä

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa

Lisäansioksi luetaan:

• kokemus EU:n rakennerahastohankkeiden toteuttamisesta ja hallinnollisista (taloushallinto ja raportointi) tehtävistä projektipäällikkönä.

• hyvä kielitaito: suomi ja englanti, muut kielet lisäetu

Hankkeen toteutusaikataulu on 1.4.2017–31.3.2020 ja työpisteen pääasiallinen sijainti on Raahe.

Lisätiedot: Kehittämiskeskuksen johtaja Risto Pietilä, p. 044 439 3291, risto.pietila@raahe.fi

Hanketta hallinnoiva organisaatio: Raahen seutukunnan kehittämiskeskus ja sen osana Raahen seudun yrityspalvelut toteuttavat alueellaan aluekehitys- ja yritysten neuvonta- ja kehittämispalveluita. Kehittämistyössä hyödynnetään EU:n rakennerahasto-ohjelman hankerahoitusta. Teemme hanketyössä tiivistä yhteistyötä muiden vastaavien kehittämisorganisaatioiden kanssa.

Työpaikkailmoitus ja hakulomake Kuntarekry.fi -palvelussa - tästä linkistä